شنا و واترپلو
شنبه 11 آبان 1392برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : پارسا بهرامی


در پایان رقابت‌های واترپلوی زیر 16 سال
زنجان بر سکوی قهرمانی مسابقات واترپلوی کشور ایستاد

زنجان در مسابقات قهرمانی واترپلوی زیر 16 سال کشور مقام نخست را کسب کرد.

خبرگزاری فارس: زنجان بر سکوی قهرمانی مسابقات واترپلوی کشور ایستاد
  •  
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رقابت‌های قهرمانی واترپلوی کشور پس از چهار روز مسابقه امروز با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید

دیدار نهایی مسابقات قهرمانی واترپلوی کشو بین دو تیم زنجان و تهران برگزار شد و تیم زنجان بر حریف خود غلبه کرد.

مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات قهرمانی واترپلوی زیر 16 سال کشور بین دو تیم‌های تهران و اصفهان برگزار شد که طی آن تیم تهران توانست با نتیجه 14 بر هشت اصفهان را شکست داد و به عنوان نخستین تیم به مرحله نهایی صعود کند.

دیگر دیدار مرحله نیمه ‌نهایی را تیم‌های زنجان و کرمانشاه برگزار کردند که در این مسابقه زنجان با نتیجه 9 بر 4 حریف خود را شکست داده و فینالیست شد.

همچنین دیروز دو دیدار دیگر هم برای تعیین تیم‌های هفتم و پنجم برگزار شد که در آن، مسابقه تیم‌های آذربایجان‌غربی و یزد برای کسب عنوان هفتمی به نفع تیم آذربایجان‌غربی پایان یافت و این تیم در جایگاه هفتم ایستاد و قزوین با شکست تیم البرز در این مسابقات پنجم شد.

سایر دیدارهای مسابقات واترپلو قهرمانی زیر 16 سال کشور، از صبح امروز جمعه ادامه یافت که بازی تیم‌های آذربایجان‌شرقی و یزد برای کسب عنوان هشتمی با نتیجه 10 بر 7 به سود یزد پایان یافت و یزد مقام هشتمی را به دست آورد.

دیدار رده‌‌بندی بین دو تیم کرمانشاه و اصفهان به نفع اصفهان پایان یافت و این تیم با نتیجه 10 بر 8 حریف خود را شکست داده و در رتبه سوم مسابقات قهرمانی واترپلوی زیر 16 سال کشور ایستاد.

مسابقه فینال هم به مانند اکثر مسابقات بین دو رقیب سنتی زنجان و تهران برگزار شد که در پایان این تیم میزبان بود که با نتیجه شش بر پنج رقیب خود را شکست داده و در جایگاه نخست ایستاد.

شایان ذکر است، تیم‌های کرمانشاه، قزوین، البرز، آذربایجان‌غربی، یزد و آذربایجان‌شرقی به ترتیب عناوین چهارم تا نهم را بعد از تیم‌های زنجان، تهران و اصفهان کسب کردند.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شنا و واترپلو و آدرس team-enghelab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 19101
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content