شنا و واترپلو
دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 21:59 ::  نويسنده : پارسا بهرامی

ه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس تصميم كميته فني واترپلو و دستور سرپرست فدراسيون، "نيما خوشبخت" واترپلوئيست دعوت شده به اردوي تيم ملي تا اطلاع ثانوي از حضور در برنامه هاي تمريني ملي پوشان محروم شد.

نامه كميته فني واترپلو و پاسخ سرپرست فدراسيون به شرح زير است:

سرپرست محترم فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو
با سلام و احترام

به استحضار می رساند در طی اردوی تیم ملی واترپلو در زنجان بین کادر فنی تیم ملی واترپلو و آقای نیما خوشبخت از بازیکنان دعوت شده به اردوی مذکور مباحثی پیش آمده است که در صورت سکوت فدراسیون شنا در قبال مسائل پیش آمده، احترام مربیان تیم ملی زیر سوال می رود. با توجه به موارد مشابه در طی سالیان گذشته توسط آقای خوشبخت در مسابقات داخلی و خارجی و همچنین تعهد ایشان در قبال مسائل گذشته خواهشمند است دستورات لازم را در قبال فرد مذکور صادر فرمایید.
 
جناب آقای غفوري
رياست محترم كميته فني واترپلو

بسیار جای تعجب دارد که ورزشکاری در حدواندازه ی او برای چندمین بار دچار مسائل انضباطی مي گردد.

با توجه به مسائل فوق و آخرین حکم کمیته ی انضباطی که به وي بصورت تعلیقی اجازه حضور در فعالیت های واترپلو داده شد،به موجب اين نامه نيما خوشبخت تا تشکیل جلسه کمیته انظباطي و تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت ورزشی زیر پوشش این فدراسیون محروم گردند.

محسن رضواني
سرپرست فدراسيون شنا،شيرجه و واترپلو

لازم به ذكر است كه بازيكن نامبرده سال گذشته یکی دیگر از ورزشکاران را مورد ضرب و شتم قرار داده بود و یا در باشگاه های آسیا (حدود پنج ماه گذشته) در کشور کویت در پایان آخرین بازی مشکلاتی را به وجود آورد. دوسال قبل نیز در مسابقات لیگ سراسری واترپلو به مسئولین برگزاری مسابقات توهین كرده بود.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شنا و واترپلو و آدرس team-enghelab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 19102
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content